شناسهٔ خبر: 65377015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با نیمه شعبان

امروز ۶ اسفندماه؛ آغاز ثبت‌نام زائران حج تمتع در کاروان‌ها

ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ از  ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) آغاز می‌شود.
اسماعیلی افزود: افرادی که با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir پیش ثبت نام کرده و واریز وجه انجام داده‌اند و  افرادی که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده اند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند شامل این مرحله می‌شوند.
او با بیان اینکه انتخاب کاروان و ثبت‌نام در آن با مراجعه به نشانی اینترنتی my.haj.ir و بصورت غیرحضوری است.

اوگفت: اولویت ثبت نام در کاروان با افرادی است که قبلاً پیش ثبت نام و وجوه ۱۴۰ میلیون تومان واریز  کرده‌اند.
اسماعیلی افزود:به منظور رعایت حقوق این زائران، فرآیند پیش ثبت‌نام، با پایان وقت اداری دیروز شنبه پنجم اسفندماه برای امکان انتخاب کاروان، برای افراد یاد شده متوقف خواهد شد.
مدیر حج و زیارت مازندران ادامه داد:  این افراد تا دهم اسفندماه برای انتخاب کاروان و تکمیل وجه هزینه سفر نیز فرصت خواهند داشت.

 

<div id="video-display-embed-code_10835923"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4164089/10835923?width=600&height=350"></script></div>

سازمان حج و زیارت اعلام کرد : اولویت ثبت‌نام با کسانی است که قبلاً پیش‌ثبت‌نام و وجوهِ اولیه را واریز کرده‌اند. این افراد تا ۱۰ اسفند برای انتخاب کاروان و تکمیل وجه هزینه سفر فرصت دارند.

گذرنامه متقاضیان اعزام به سفر حج تمتع ۱۴۰۳ باید حداقل تا ۲۰ آذر سال آینده اعتبار داشته باشد.

نظر شما