شناسهٔ خبر: 65364312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انصراف ۸۳ نامزد انتخاباتی مجلس در مازندران

رییس ستاد انتخابات مازندران: ۸۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در استان انصراف خود را در فرمانداری‌ها ثبت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تاکنون ۸۳ داوطلب از رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پس از اعلام نظر شورای نگهبان انصراف خود را در فرمانداری‌ها ثبت کرده‌اند.
قاسم عزیززاده گرجی افزود: هم اکنون ۴۱۹ داوطلب تایید شده از سوی شورای نگهبان برای نمایندگی در ۹ حوزه انتخابیه استان با هم رقابت می‌کنند.
او با اشاره به افزایش ۵ درصدی شعبه‌های اخذ رای گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای امسال در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار است.
رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: از این تعداد هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و هزار و ۷۴۲ شعبه روستایی است.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_10832919"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4163420/10832919?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما