شناسهٔ خبر: 67418244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی:

۲۰ هزار نیرو حفاظت از انتخابات خراسان رضوی را بر عهده دارند

مشهد- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در انتخابات خراسان رضوی نداشتیم، گفت: ۲۰ هزار نیرو حفاظت از انتخابات استان را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهدی شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت امنیت انتخابات با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: تا پایان انتخابات امنیت به طور کامل برقرار شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم و تدابیر ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر نیرو برای حفاظت از انتخابات استان در نظر گرفتیم، افزود: نیروهای دیگر هم برای مراقبت از زیر ساخت‌ها مانند فیبرنوری و کابل برق حضور دارند و تقسیم کار بین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی انجام شده است تا امنیت کامل برقرار باشد.

زهدی در پاسخ به پرسشی در خصوص برقراری امنیت جشن پیروزی نامزد برگزیده گفت: اعلام نتایج فردا صبح انجام می‌شود و دستگاه‌های امنیتی وظایف خود را می‌دانند و فکر نمی‌کنیم که مشکل امنیتی برای برگزاری جشن داشته باشیم و آمادگی کامل را برای مراسم پس از آن داریم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی همچنین افزود: اعلام نتایج انتخابات تنها توسط وزارت کشور انجام می‌شود و صورت جلسه هر شعبه به صورت مستقیم توسط دستگاه‌های احراز هویت برای وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: برای رفتن انتخابات به دور دوم آمادگی کامل را داریم و اگر انتخابات به آن مرحله برسد ما آمادگی کامل برقراری امنیت را داریم.

زهدی با اشاره به اینکه مشارکت خوبی در انتخابات صورت گرفته‌است، افزود: در حرم ۲۸ شعبه اخذ رأی داریم که با توجه به ازدحام جمعیت ۱۰ صندوق دیگر هم به صورت سیار اضافه کردیم.

نظر شما