شناسهٔ خبر: 65349273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاهان بازهم حریف الهلال نشد

مورایس: الهلال تیم قوی است، اما لیاقت بُرد را داشتیم.

صاحب‌خبر -

سپاهان بازهم حریف الهلال نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با الهلال با بیان اینکه بازی خوب و جو خیلی خوبی را در ورزشگاه شاهد بودیم، افزود: بازی لیگ قهرمانان آسیا بود، الهلال تیم قوی است، اما لیاقت بُرد را داشتیم، هم ما و هم تیم حریف شانس گلزنی داشتیم که گل نزدیم، بازی تا زمانی که ۱۱ مقابل ۱۱ بود بالانس خوبی داشت.
ژوزه مورایس در مورد آمادگی الهلال نیز گفت: فکر نمی‌کنم به سطح اروپا برسند؛ بازیکنان خوبی دارند، اما باید اروپایی بازی کنند تا بدانند در اروپا چه اتفاقی می‌افتد، بهترین ترکیب عربستان و آسیا را دارند و آرزوی موفقیت برای آنها در آینده دارم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به دنبال این هستیم که به عنوان یک تیم برنده باشیم، به سازماندهی تیم تکیه می‌کنیم، کیفیت خودمان را داریم و زیاد به حریفان فکر نمی‌کنیم، به تیم خودم بیشتر فکر می‌کنم؛ الهلال تیم خوبی دارد، بازی کردند مقابل آنها ساده نیست، چه برسد با یک بازیکن کم‌تر که در هر ۲ بازی رفت و برگشت این اتفاق افتاد.
وی گفت: در ایران و اینجا شاید داور می‌توانست با کارت زرد لحظه را خاتمه دهد، معمولا تصمیم اول درست‌ترین است، اما وقتی به VAR می‌روید، وقت دارید به چیز‌های دیگری فکر کنید که این اتفاق افتاد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم، تیم مقابل جابجایی خطوط مختلف تیم مقابل خوب بود و در کل بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم.
سپاهان شامگاه پنج‌شنبه ۳ اسفند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا پنجمین شکست متوالی این تیم با هدایت «ژوزه مورایس» به ثبت برسد و به اصطلاح زرد پوشان در شکست «گلات» کردند.

نظر شما