شناسهٔ خبر: 65339364 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

­ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با اعلام این خبر گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا پانزدهم اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم گفت: این دوره از آزمون‌ها در سه مقطع ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار خواهد شد که مرحله اول آن جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بحرالعلوم افزود: سعی بر این است که مرحله دوم این دوره از آزمون‌ها در اواخر تیر، آزمون مجدد مرحله شفاهی در اواخر آبان و آزمون مرحله سوم هم بهمن ۱۴۰۳ برگزار شود.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم گفت: با توجه به اینکه در آزمون‌های استخدامی به خصوص در آموزش و پرورش مدارک درجه ۱ تا ۳ ارزیابی می‌شود و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته، پیش بینی می‌شود امسال ثبت نام این دوره از آزمون‌ها با استقبال خوبی از سوی حافظان روبرو شود.

بحرالعلوم از حافظان قرآن کریم خواست ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

حافظان قرآن می‌توانند برای ثبت نام در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، تا ۱۵ اسفند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما