شناسهٔ خبر: 65334967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتفاعات بارانی و برفی

هوای مازندران اندکی گرم می‌شود

هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،کارشناس هواشناسی مازندران گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه مناطق پایین دست صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و ارتفاعات مرزی با استان مازندران در البرز و تهران بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت.
فرجی افزود: از اواخر وقت فردا جمعه با افزایش ابر سامانه سرد بارشی دیگری وارد استان می‌شود، بطوریکه روز شنبه شاهد آسمان ابری همراه با بارش پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.
او گفت: با تقویت سامانه سرد بارشی از بعدازظهر روز شنبه، بارش‌ها شدیدتر و گسترده‌تر می‌شود و در ارتفاعات این سامانه بصورت ریزش برف خواهد بود.
فرجی ادامه داد: هوای کل استان روز یکشنبه، ابری، سرد و بارانی می‌شود و مقدار بارش‌ها در نیمه غربی بیشتر است و ارتفاعات برفی خواهد بود.
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: از روز یکشنبه تا پیش از ظهر دوشنبه کاهش دما محسوس است و ساکنان دامنه‌های نزدیک شهر‌های جلگه‌ای هم بارش برف خواهند داشت.
او افزود: شدت ناپایداری جوی از بعدازظهر دوشنبه کاهش می‌یابد.
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز آرام گاهی با افزایش موج همراه خواهد بود و با رعایت جوانب احتیاط فعالیت‌های دریایی صورت گیرد.
او افزود: قراخیل قائم شهر با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای منفی ۷ درجه صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نظر شما