شناسهٔ خبر: 65328691 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد:

تحول در حراست با توجه به تغییرات تهدیدات، امری اجتناب ناپذیر است

رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد در گردهمایی توجیهی، آموزشی حراست های این وزارت خانه که در یزد برگزار می شود گفت: تحول در حراست با توجه به تغییرات تهدیدات امری اجتناب ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شادا، سید مجید پرپنچی افزود: موفقیت یک سازمان در گرو تحول است و تحول سازمانی مستقیم بر پیشرفت سازمان تاثیر دارد؛ لذا سازمان باید نقش فعال تر در قبال تغییرات داشته باشد.

وی اظهار داشت: ما در حراست ناگزیریم برای داشتن نقش فعال در قبال تغییرات سازمانی، برنامه تحولی موثر و کارآمدی داشته باشیم و یکی از عرصه های تحول، همراهی با روند رشد علم و تکنولوژی می باشد. در شرایط گسترش تشکیلات فن آوری، تهدیدات نیز متنوع و نوین می باشد؛ لذا تحول نیز می بایست متناسب با نوین شدن تهدیدات بروز شود.

رئیس مرکز حراست های وزارت  اقتصاد در ادامه گفت: تحول به ویژه در حراست های اقتصادی با توجه به پویا بودن محیط و سیاست های اقتصادی و باتوجه به پویایی روشهای مقابله با دشمن، امری ضروری و اجتناب نا پذیر است.

وی در ادامه با تاثیر به کلام امیرالمؤمنین علی علیه السلام که می فرمایند: فرصت ها مانند ابر از افق زندگی می گذرد، از فرصت های خیری که پیش می آید غنیمت شمارید و از آنها استفاده کنید.

رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد همچنین ضمن تبیین ارزش های مسئولیت دفاع از نظام جمهوری اسلامی، مهمترین وظیفه حراست را حراست از دستاورد های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست.

گردهمایی آموزشی، توجیهی حراست های وزارت امور اقتصادی و دارایی به مدت دو روز در یزد برگزار می شود.

نظر شما