شناسهٔ خبر: 65325680 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در سومین رویداد پل سرمایه‌گذاری صورت گرفت

بررسی ۱۳۵ طرح با موضوع فناوری‌های مالی

سومین رویداد پل سرمایه‌گذاری با موضوع «فراگیری و فناوری مالی» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یاسر خانی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر به بنیاد مستضعفان در نشست سلسله رویدادهای پل سرمایه‌گذاری با عنوان «پل سوم: فراگیری و فناوری مالی»، اظهار کرد: رویه‌های ارزیابی مبنی بر سیاست‌های کلان بنیاد مستضعفان، تامین مالی مبنی بر مدل بومی، اولویت ‌دهی به طرح های کلان و ملی از جمله برنامه‌های سند راهبردی این شرکت است.

خانی تاکید کرد: ۶۰۸ طرح در یک سال گذشته طراحی کرده‌ایم که بیشتر آن ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و سرمایه‌گذاری در جهت محرومیت‌زدایی در کشور از جمله اولویت‌های ما بوده است، گفت: ۲۶ طرح در شرف ارزشیابی موشکافانه، ۱۴ طرح در شرف ارزش‌گذاری و ۱۶ طرح سرمایه گذاری شده با رویکرد کوتاه مدت داشته‌ایم.

خانی گفت: ما تفاهم‌نامه‌هایی با مرکز نوآوری پست، انجمن خوراک دام، انجمن صنفی صنایع ریلی و خدمات وابسته و … امضا کرده‌ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر داخل بنیاد مستضعفان برای ما موضوعی مهم است، گفت: شبکه‌سازی در زیست بوم نوآوری کشور، برگزاری پنل تخصصی سیاست‌گذاری و تحلیل چالش‌ها، برگزاری پیش نشست‌های عارضه یابی از جمله اهداف رویداد پل سرمایه‌گذاری است.

خانی افزود: پل اول سرمایه‌گذاری موضوع خوراک دام بود که در این ‌رویداد ۴۴ طرح به دبیرخانه رویداد معرفی شد و در نهایت یک طرح عقد سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه پل دوم سرمایه گذاری حوزه لجستیک و حمل ‌ونقل بود، گفت: ۱۳۵ طرح به این رویداد معرفی شد و ۲ طرح را در مرحله ارزش‌گذاری و عقد قرارداد داریم. حوزه حمل و نقل بسیار اهمیت دارد و در همین راستا موضوع دوشنبه‌های استارتاپی را برگزار کردیم.

مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان با اشاره به رویداد امروز، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری پل سوم، سرمایه‌گذاری فناوری‌های مالی انجام شد و اگر فناوری‌های مالی را به محصول برسانیم، می‌توانیم در فضای کسب و کار شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

خانی گفت: پل چهارم سرمایه‌گذاری موضوع هوش مصنوعی است و در سال آینده رویداد پل سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما