شناسهٔ خبر: 65314747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهردار زاوین

کمبود امکانات حمل و نقل مهم‌ترین چالش شهرداری زاوین شهرستان کلات

کمبودامکانات حمل و نقل مهم‌ترین چالش شهرداری زاوین شهرستان کلات است.

صاحب‌خبر -

کمبود امکانات حمل و نقل مهم‌ترین چالش شهرداری زاوین شهرستان کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار زاوین با بیان اینکه شهر زواین با جمعیت بالغ بر ۴ هزار نفر است، گفت: زاوین با مساحت بالغ‌بر ۹۳ هکتار در سال ۸۴ تبدیل به شهر شد.

علی ایزدیان  افزود:به رغم اینکه شهر زاوین در برابر سیلاب بسیار آسیب‌پذیر است و به دلیل ورود سیلاب‌ها به داخل شهر خسارت‌های بسیاری بر جای می‌گذارد ولی از نظر لجستیکی امکانات بسیار اندکی داریم.

شهردار زاوین گفت: چون منطقه بحرانی و سیل‌خیز است مهم‌ترین چالش و دغدغه کمبود امکانات لجستیکی است.

وی افزود:هرچند سیلاب‌ها هزینه‌های مدیریت شهری را بسیار بالا برده، اما از سویی بخش خصوصی فعالی در این حوزه وجود ندارد تا در زمان بحرانی و سیل از کمک‌شان استفاده کنیم.

ایزدیان با بیان اینکه از مسئولان استان درخواست داریم به شهرداری شهر زاوین و مردم محروم منطقه و بخش کمک کنند و اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند، گفت: می‌طلبد با توجه به سیلابی بودن منطقه تجهیز شویم. تا زمانی که برای انجام اقدامات زیربنایی اعتبارات تخصیص پیدا نکند، امکان برطرف کردن مشکلات وجود ندارد.

وی گفت: کمبود امکانات موجب شده مشکلات بسیاری در زمان وقوع سیلاب و دیگر حوادث داشته باشیم. کمبود امکانات لجستیکی در شهر زاوین جدی است.

شهردار زاوین افزود: ویژگی‌های اقلیمی شهر زاوین واقع در شمال خراسان رضوی شرایط خاصی را برای این منطقه کوهستانی ایجاد کرده که با زیرساخت‌های موجود آن تناسب ندارد.

 

 

 

نظر شما