شناسهٔ خبر: 67858145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

طرح ویژه سلطانیه نیازمند همگرایی بعد از تصویب است

زنجان-استاندار زنجان گفت: طرح ویژه سلطانیه بعد از تصویب نیازمند همگرایی مسوولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان با بیان اینکه طرح ویژه سلطانیه بعد از تصویب به همگرایی مسؤولان نیاز دارد، افزود: با توجه به اینکه ساختار اداری کشور واگرا است، معتقدیم همگرایی در امور می‌تواند به پیشبرد اهداف کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در طرح ویژه سلطانیه حتماً باید پیوست توسعه اقتصادی مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: اگر بنا داریم طرح ویژه سلطانیه با موفقیت به سرانجام برسد، باید دارای پشتیبانی ساختاری باشد؛ چرا که این رویکرد باعث خواهد شد تا خروجی اجرای این طرح، تبدیل سلطانیه به یک شهر توسعه یافته گردشگری و اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

افشارچی در ادامه خطاب به مسؤولان استان و با تاکید بر اینکه قراردادهای استان با شرکت ماهان باید پیگیری شود، ادامه داد: این شرکت هم‌اکنون طرح‌های گردشگری را دنبال کرده و زنجان نیز از این حیث دارای چهار طرح است که دو طرح در حوزه گردشگری و دو طرح نیز در عرصه کشاورزی داریم.

این مسؤول با بیان اینکه معتقدیم ورود دولت به عرصه سرمایه‌گذاری در صورت محقق شدن نیز نتایج درخوری به دنبال نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: کار دولت فقط تسهیل‌گری بوده و اگر در حوزه سرمایه‌گذاری به صورت مستقیم ورود پیدا کند، عوامل مختلف بر آن تأثیر گذاشته خواهد گذاشت.

نظر شما