شناسهٔ خبر: 65307469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیش‌بینی تامین ۵۰۰۰ تن گوشت منجمد مرغ در خراسان رضوی

تامین ۵۰۰۰ تن گوشت منجمد مرغ در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

 پیش‌بینی تامین ۵۰۰۰ تن گوشت منجمد مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی برای استان، گوشت منجمد گوساله و گوسفندی ۳۰۰۰ تن، گوشت منجمد مرغ ۵۰۰۰ تن، شکر خام برای صنعت و خانوار ۳۰۰۰ تن، انواع برنج هندی و پاکستانی ۶۰۰۰ تن و انواع میوه ۸۰۰ تن شامل سیب و پرتقال پیش‌بینی شده است.

 ناصر شعربافیان افزود:در سال جاری از بیش از ۵۴ هزار واحد بازرسی و بیش از ۶۵۰۰ پرونده با ارزش ریالی بالغ بر ۶۴۰۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی گفت: نظارت و بازرسی در جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه شبکه تامین کالا اعم از تولید، واردات، انبارها، سردخانه‌ها و بنکداران است که مایحتاح عمومی مردم از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ و نهاده‌های مرتبط با تولید این اقلام به خصوص آرد، نان و گندم و همچنین شکر، روغن خوراکی، انواع برنج، لبنیات، میوه و تره‌بار و خرما را شامل می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود:نظارت‌های عمده و ویژه‌ای بر سامانه‌های نظارتی وجود دارد و کنترل از طریق سامانه‌های نظارتی به صورت هوشمند انجام می‌شود. در زمینه تامین کالا‌های اساسی برای استان پیش‌بینی‌هایی شده که با محوریت ستاد تنظیم بازار کشور و کارگروه تنظیم بازار استان پیش می‌رود.

شعربافیان گفت: برای گوشت منجمد گوساله و گوسفندی ۳۰۰۰ تن، گوشت منجمد مرغ ۵۰۰۰ تن، شکر خام برای صنعت و خانوار ۳۰۰۰ تن، انواع برنج هندی و پاکستانی ۶۰۰۰ تن و انواع میوه ۸۰۰ تن شامل سیب و پرتقال به صورت فوق‌العاده پیش‌بینی شده که این به علاوه میزان میوه‌ای است که روزانه به فروش می‌رسد. 

 

 

نظر شما