شناسهٔ خبر: 65297966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی و ساماندهی بیش از ۳ هزار نیازمند در محلات آسیب پذیر البرز

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر ۳۴۰۰ نیازمند البرزی از خدمات طرح ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

شناسایی و ساماندهی بیش از ۳ هزار نیازمند در محلات آسیب پذیر البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رضا البرزی  با اشاره به فعالیت ۱۳ خانه امداد در محلات آسیب‌پذیر البرز، اضافه کرد: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به جهیزیه و ازدواج، تامین مسکن، کمک به اشتغال، خدمات درمانی اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اصلی‌ ترین هدف خانه امداد توانمندسازی از طریق اشتغال‌ زایی و خود کفایی است گفت: از ابتدای سال تاکنون به ۲۲۷ نفر نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال و مهارت آموزی ارائه شده است.

البرزی با اظهار اینکه ۳۴۰۰ نیازمند در محلات آسیب پذیر استان البرز در خانه‌های امداد شناسایی و ساماندهی شده اند اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون در حوزه بهداشت و درمان بیش از ۱۰۰ مادر باردار و کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی دریافت کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان البرز ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیش از ۳۰۰۰ نیازمند محلات کم برخوردار ازخدمات مشاوره و راهنمایی، آزمون‌های روانشناختی و آموزش مهارت‌های زندگی این مراکز بهره‌مند شدند.

نظر شما