شناسهٔ خبر: 65296993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا، اعلام فهرست نهایی نامزد‌های انتخابات مجلس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فردا دوم اسفند فهرست نهایی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فردا، اعلام فهرست نهایی نامزد‌های انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، عباس کاظمی در مراسم معارفه فرماندار جدید قزوین افزود: مجموعا ۲۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات خواهند بود.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات هزار و ۹۶ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است.

فرماندار قزوین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: تیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ضربه زدن به انتخابات با درایت مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت ملت ایران به سنگ خورده است و قطعا انتخابات با شور و حرارت برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عدالت تبلیغاتی را یکی از اقدامات مسئولان برای برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: ایجاد ۳ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از شاخص‌ترین اقدامات استان در این زمینه است.

نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: مسئولیت ها، میدان مسابقه برای مسئولان است و وظیفه هر مسئولی تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، اقامه نماز و اشاعه فرهنگ نماز را از دیگر رسالت‌های مسئولان برشمرد و افزود: در جامعه‌ای که فرهنگ دینداری و نماز ترویج پیدا کند فساد جایگاهی ندارد.

امام جمعه شهر قزوین در ادامه تامین امنیت و آسایش مردم و همچنین معیشت آنها را از دیگر مسئولیت‌های مهم هر مسئولی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد:رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف از مهمترین رسالت‌های تمام مسئولان است که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به موضوع انتخابات از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند مسئولان برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قزوین هم گفت: در انتصابات تلاش براین بود که با در نظر گرفتن ظرفیت‌های افراد انجام شود.

محمد مهدی اعلایی با بیان اینکه برخی انتصابات به صورت مسئولیت مشترک با نظر مسئولان ارشد انجام شد، افزود: عده‌ای در استان تلاش می‌کنند تا خدمات برخی مسئولان را خدشه دار کنند.

وی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق قزوین و مبارزه وی با فساد،  نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظام مقابله با فساد عنوان کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام مردمسالاری است و اراده و خواست مردم تعیین کننده خواهد بود.
وی در ادامه انتخاب درست مردم را عامل رونق و پیشرفت کشور دانست.

استاندار در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام مردمسالاری است و اراده و خواست مردم تعیین کننده خواهد بود.

وی در ادامه انتخاب درست مردم را عامل رونق و پیشرفت کشور دانست.

اسلامی صدر فرماندار سابق قزوین هم در این مراسم گفت: چند روز پیش چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی را با حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جشن گرفتیم.

وی افزود:ایستادگی در برابر ظلم و جور از شاخص‌ترین خصوصیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

طیب ملکی پور فرماندار جدید شهرستان قزوین هم گفت: در عرصه برگزاری انتخابات قرار داریم و این امر مسئولیت من را خطیرتر کرده است.

نظر شما