شناسهٔ خبر: 68510204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان:

نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)

به همت بسیج سازندگی سپاه فتح و در راستای برگزاری کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ، نصب تمثال شهدا در معابر، بلوارها و خیابان های سطح شهر یاسوج انجام می شود..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاهها و نهادهای مختلف جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ملی پای کار آمده اند تا ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا سهم کوچکی در برگزاری هر چه بهتر این مراسم فرهنگی و معنوی داشته باشند. 

سرهنگ پاسدار حسن رضایی افزود: به همین منظور و در استقبال از این برنامه فرهنگی و معنوی ، بسیج سازندگی سپاه فتح اقدام به نصب تمثال منور شهدای گلگون کفن در معابر، بلوارها و خیابان های سطح شهر یاسوج نموده است. 
وی با تشریح اقدامات صورت گرفته ، اظهار داشت: جانمایی و نصب 40 تابلوی تمثال شهدا در مسیر مادوان سفلی به سمت زندان مرکزی شهر یاسوج و نصب بیش از 650 تابلوی تمثال شهدا در مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله مسیر اکبرآباد تا پلیس راه یاسوج- شیراز، بلوار بویراحمد و ... از سوی بسیج سازندگی انجام شده و برخی از نقاط نیز در حال اجرا است. 

سرهنگ رضایی بیان داشت: عملیات نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به اتمام می رسد. 

لازم به ذکر است،  دومین کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور از ساعت ۲۰ شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار خواهد شد.

نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج/ پایتخت طبیعت ایران رنگ و بوی شهادت گرفت + ( تصاویر)

 

 

نظر شما