شناسهٔ خبر: 65267609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار ملی نظام می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار ملی نظام می‌شود گفت: رزمندگان با ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست تبیینی ستاد انتخابات استان با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو را بسترساز اقتدار ملی نظام دانست و اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی برای کشور می‌شود و اگر چنانچه مشارکت کم‌رنگ باشد امنیت و اقتدار ملی به مخاطره خواهد افتاد و فشار‌ها جبهه استکبار نیز بر کشور بیشتر خواهد شد.
 
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «هرکس هر جامعه مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند» که این فرمایشات حجت را بر همگان برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات تمام کرد.
 
استاندار ایلام مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم نظام عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شده است و امیدواریم بار دیگر ایلام جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت بالا در انتخابات باشد، هر چند دشمنان درصدد فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و القا ناامیدی در جامعه هستند. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: رزمندگان با ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند در واقع انتخاب اصلح بسترساز مجلس قوی است، در این مقطع همه برای انتخابات پیش‌رو با مشارکت بالا بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنیم.
 
بهرام نیا رمز پیروزی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در دفاع مقدس را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: در دوران مقدس با دست خالی و کمترین تسلیحات نظامی پیروز شدیم که رمز پیروزی ما، وحدت و همدلی بود ، ضرورت دارد در عرصه انتخابات هم با وحدت و همدلی زمینه‌ساز مشارکت بالا باشیم.
<div id="video-display-embed-code_10812965"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4158078/10812965?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما