شناسهٔ خبر: 65263026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمپ تیم‌های ملی به روی پولادمردان باز شد

تهران- ایرنا- زمان و مکان دور جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران مشخص شد. این اردو با حضور جوانان و باتجربه‌ها برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

نواب نصیرشلال روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص زمان و مکان دور جدید اردو تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: دور جدید اردوی تیم ملی از یکم اسفندماه با حضور ۱۵ پولادمرد برگزار خواهد شد. در این اردو نفرات ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها که هم مسافران جام جهانی تایلند حضور دارند و هم اینکه در راستای برنامه‌های پشتوانه‌سازی از نفرات مورد نظر دعوت کردیم تا همچنان در سطح آمادگی بالا حضور داشته باشند.

دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن افزود: اردو در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد که بعد از مدت‌ها اکنون آماده شده و میزبان اردوی پولادمردان خواهد بود.

نصیرشلال در خصوص حضور جوانان در این اردوها اظهارداشت: راهبرد فدراسیون و شخص سجاد انوشیروانی توجه ویژه به جوانان و پشتوانه‌سازی برای وزنه‌برداری ایران است. ما در کنار افراد باتجربه از جوانان نیز دعوت کردیم. در راستای ایجاد انگیزه برای آینده‌های وزنه‌برداری ایران، سه وزنه‌بردار جوان ما نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند که نتایج بسیار خوبی کسب کردند. این آوردگاه‌ها و اردوهای تیم ملی می‌تواند برای جوانان ما تجربه بسیار عالی باشد.

سرمربی تیم ملی با گلایه از برخی انتقادات گفت: زمانی که من سه نفر از جوانان را به تاشکند اعزام کردم انتقادهای زیادی علیه من بود و این انتقادات را هم می‌پذیرم اما زمانی که نتایج خوبی کسب کردند چرا منتقدان اشاره‌ای به نتایج نکردند؟

علی داوودی، علیرضا یوسفی،‌ آیت شریفی، مصطفی جوادی، رضا دهدار، علیرضا معینی، مسعود ممیوند، علیرضا عباسپور، سپهر مردانی، ایلیا صالحی‌پور، علی عالی‌پور، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار و عبدالله بیرانوند نفرات دعوت شده به این دوره از اردو تیم ملی هستند.

 نواب نصیرشلال به عنوان سرمربی و بهمن زارع، سهراب مرادی و احسان دارابیگی در کسوت مربی فعالیت دارند.

جام جهانی تایلند به عنوان آخرین مرحله گزینشی المپیک پاریس روزهای ۱۳ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

نظر شما