شناسهٔ خبر: 65238817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز خرید برنج کشاورزان از روز‌های آینده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:مراکز خرید برنج در استان در روز‌های آینده آغاز بکار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، گفت:در روز‌های آینده مراکز خرید برنج در استان آغاز بکار کنند و گزارش خرید روزانه به استانداری اعلام شود
حسن خیریانپور بانک کشاورزی و بانک توسعه تعاون را موظف کرد برای تامین منابع مالی خرید برنج بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه با استانداری اقدامات لازم را انجام دهند و تعاون روستایی استان نیز در این زمینه ورود پیدا کند و شهرستان‌ها با نصب بنر مراکز خرید برنج را به شهروندان اطلا‌ع رسانی کنند.
او گفت: تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از طریق تعاون روستایی استان مورد پیگیری قرار گیرد و در ایام پایانی سال با تعدد مراکز توزیع، مشکلی در توزیع میوه شب عید نداشته باشیم.
خیریانپور با بیان اینکه لازم است میوه شب عید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان بهره‌گیری شود و پیگیری‌های لازم از طریق سازمان جهاد کشاورزی برای تامین گوشت قرمز گرم و منجمد برای شهروندان مازندرانی انجام گیرد و از هفته‌های آینده به وفور در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.
او برای تامین گوشت قرمز گرم پیشنهاد کرد میتوان در صورت امکان و فراهم بودن زیرساخت‌ها در ازای صادرات محصولات کشاورزی به قزاقستان و سایر کشورها، دام زنده وارد کرد و پس از کشتار در کشتارگاه‌ها در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تاکید کرد: از ابتدای اسفند تا ۱۵ اسفندماه گوشت مرغ به وفور در استان توزیع شود.
 

نظر شما