شناسهٔ خبر: 67770423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

براساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان؛

ساعت کاری ادارات کردستان کاهش یافت

سنندج_ دفتر معاونت توسعه مدیریت منابع استاندار کردستان با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، طی اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری ادارات کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر معاونت توسعه مدیریت منابع استاندار کردستان با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، طی اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات و کارمندان ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

متن اطلاعیه دفتر معاونت توسعه و مدیریت منابع استاندار کردستان بدین شرح است:

مدیران کل و رؤسای محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادهای انقلاب اسلامی و بانک‌های استان
سلام علیکم


با احترام، با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و روند صعودی مصرف برق و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از قطعی احتمالی برق خانگی در ایام پیش‌رو و با عنایت به موافقت زارعی کوشا استاندار محترم استان، ساعت شروع و پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی و ادارات دارای شیفت کاری و واحدهایی که بنا به تشخیص مدیر نیاز به حضور کارکنان است) از روز دوشنبه یکم مرداد ماه الی روز چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ الی ۱۱:۳۰ صبح و روزهای پنجشنبه، چهارم و یازدهم مردادماه جاری دورکاری اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود:
۱- رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق؛ خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی بعد از پایان کار روزانه و استفاده از ژنراتورهای برق و نظارت مدیران محترم بر حسن انجام آن کماکان مورد تأکید می‌باشد.

۲- نحوه فعالیت و ساعت شروع و پایان کار قضات و کارکنان محترم دادگستری‌ها و مراکز قضائی مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی فعالیت در روزهای پنج‌شنبه، چهارم و یازدهم مرداد ماه به عهده رئیس کل محترم دادگستری استان خواهد بود.

نظر شما