شناسهٔ خبر: 65226807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درگردنه های مایین‌بلاغ و قراول‌خانه تکاب با زنجیرچرخ ترددکنید

تردد در گردنه‌های مایین‌بلاغ و قراول‌خانه تکاب تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای تکاب گفت: با توجه به بارش برف سنگین تردد خودروها در گردنه‌های «مایین‌بلاغ» و «قراول‌خانه» این شهرستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

صابر برهانی اظهار کرد: بارش برف سنگین از شب گذشته در گردنه «مایین بلاغ» مسیر تکاب - شاهین‌دژ و گردنه «قراول‌خانه» مسیر تکاب - تخت سلیمان این شهرستان شروع شد و ماموران راهداری برای تردد آسان خودروها این مسیر را برف روبی و نمک پاشی کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در این محور در جریان است، اضافه کرد: رانندگان در صورت امکان از تردد شبانه در این گردنه خودداری کنند و در صورت ضرورت  تردد در این مسیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای تکاب ادامه داد: با توجه به بارش برف در این گردنه، رانندگان عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود را بررسی و سپس اقدام به حرکت کنند.

برهانی افزود: اکیپ‌های برف‌روبی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تکاب در جاده‌های منتهی به این شهرستان حضور فعال دارند اما مسافران و رانندگان برای سفری امن و بدون خطر باید توصیه‌ها و هشدارهای راهداری را جدی بگیرند و با راهداران همکاری کنند.

 

 

نظر شما