شناسهٔ خبر: 65196656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دشمنان به شکست ناپذیری ایران معترف هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب تا کنون در همه جبهه‌ها علیه دشمن در دفاع از انقلاب پیروز بودیم و دشمنان اکنون به شکست ناپذیری ایران معترف هستند.

صاحب‌خبر -

دشمنان به شکست ناپذیری ایران معترف هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار سلامی در حاشیه «هفتمین همایش ملی شناور‌های تندرو» در بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدوسیما مرکز بوشهر درباره جواب شما به تهدید‌های دشمنان و درباره امنیت مرز‌ها بیان کرد: ما یک تاریخ سرشار از تجربه‌ها و آزمون‌های بزرگ داریم و تا امروز در هر صحنه‌ای سینه به سینه با دشمنان جنگیدیم و از استقلال، هویت و کرامتمان واز منافع ملی و امنیت ملی‌مان دفاع کردیم.

فرمانده سپاه افزود: در این مسیر ما توانا بودیم و توانستیم دشمنان را به این واقعیت معترف کرده و تسلیم این واقعیت کنیم که ایران یک کشور شکست ناپذیر و یک کشور غلبه کننده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا ما نسبت‌به امنیت ملی کشورمان کاملا اعتماد و اطمینان داریم و آماده هستیم که از همه استقلال و تمامیت ارضی و امنیت‌مان تا انتها دفاع کنیم و این واقعیت را همه می‌دانند.

 

<div id="video-display-embed-code_10799241"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4154020/10799241?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما