شناسهٔ خبر: 65189375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی:

کارنامه فعالیت سپاه در تمامی عرصه‌ها درخشان است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سپاه در عرصه‌های آبادانی و پیشرفت همزمان با صیانت از مرزهای ایران اسلامی و انقلاب کارنامه درخشانی داشته است.

صاحب‌خبر -
کارنامه فعالیت سپاه در تمامی عرصه‌ها درخشان است
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در آیین تکریم از مقام پاسدار در ارومیه افزود: سپاه در تمامی حوزه های فرهنگی، اقتصادی و دفاع از مرزهای ایدئولوژیک موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: محرومیت روستاهای استان از آب شرب بهداشتی مهمترین دغدغه دولت سیزدهم است و جهاد آبرسانی توسط مسوولان کشوری و استانی و با همراهی سپاه رقم خورده است.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خدمات محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: بسیج سازندگی در هر جایی از کشور که مشکلاتی وجود داشته و در عرصه های مختلف از مدرسه سازی گرفته تا ساخت مسکن، جاده و آبرسانی به روستاهای محروم فعالیت داشته است.
 
وی با قدردانی از خدمات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) بیان کرد: سپاه نیروی مردمی و یک جریان نظامی مقتدر است که در هر جایی لازم بوده در صحنه ها حضوری پر ثمر و تاثیرگذار داشته است.
 
معتمدیان با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان انقلاب اظهار کرد: به رغم تمام کارشکنی ها سپاه مقتدر در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزشهای اسلامی در میدان است.
 
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی و جنایت های آنان محکوم بوده و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه نشانه ذلت رژیم صهیونیستی بوده و بیانگر ترس این غاصبان است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی بازیگر اصلی غرب آسیا و کشوری مقتدر است، اظهار کرد: هیچ تهدید و تحریمی تغییری در اقتدار و اراده آهنین ما ایجاد نخواهد کرد.
 
معتمدیان با بیان اینکه آمریکا به وسیله داعش در صدد خدشه زدن به وجهه مسلمانان بود، گفت: همه جهان شاهد توطئه های تفرقه افکنان دشمنان بوده و هستند.
 
وی با بیان اینکه امنیت پیشران اصلی توسعه است، اظهار کرد: مجاهدت‌های خاموش و در کنار آن تلاش ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی همه در راستای اقتدار نظام و آسایش و آرامش ملت بوده است تا اجازه تعدی به کشور داده نشود.

نظر شما