شناسهٔ خبر: 65164620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آبرسانی به ۵۴۸ روستا در منطقه شمال غرب کشور

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از آبرسانی به ۵۴۸ روستا در منطقه شمال غرب کشور خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) به مناسبت روز پاسدار در دیدار با اصحاب رسانه آذربایجان غربی با اشاره به این که قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) مسئولیت مستقیم توسعه کشور در مناطق غرب و شمال غرب دارد گفت: سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت منطقه یکی از نتایج تامین امنیت پایدار منطقه است.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان  به ایجاد قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان یک قرارگاه مشترک بین دولت، مجلس و سپاه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این قرارگاه در موضوعات زیرساختی و اساسی مورد نیاز مردم اقدامات لازم را انجام می دهد که از جمله مهمترین موضوعات آن بحث آبرسانی است.

وی افزود: ده هزار روستا در مرحله اول در سطح کشور برای رفع مشکل آب آنها برنامه ریزی شده که از این تعداد آبرسانی ۵۴۸ روستا در شمال غرب کشور با مسئولیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا انجام می شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: ۱۶۹ روستا در استان کردستان و ۳۷۹ روستا نیز در آذربایجان غربی با ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی خواهد شد که ۳۲ درصد اعتبار آن تامین شده و پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۵۰ درصد است.

 

 

نظر شما