شناسهٔ خبر: 65184176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هر رأی یک موشک به قلب دشمن است

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: هر رأی یک موشک به قلب دشمن است و تک‌تک ما وظیفه داریم به رسالت خویش که همان شرکت گسترده در انتخابات است، عمل کرده و دشمنان را مأیوس سازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، چهاردهمین یادواره شهدای روستای ممدل در مسجد امام حسین (ع) این روستا و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردید.

سرهنگ پاسدار مهدی رضوی با تقدیر از صبر و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا و با بیان اینکه استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جهاد اکبر است، افزود: باید ادامه‌دهنده راه شهدا بود و قدر خانواده شهدا را بدانیم.

وی تصریح کرد: شهدا به برگزاری یادواره‌ها نیازی ندارند، بلکه این ما هستیم که به یادواره‌ها نیاز داریم تا راه و هدف شهدا را گم نکنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد عوض شده و دشمن رو به جنگ نرم آورده است، اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی وارد میدان شده و در تلاش است تا با فتنه‌انگیزی اهداف خود دست یابد.

رضوی با بیان پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا را به هم زد، گفت: دنیا به دوقطبی شرق و غرب تقسیم می‌شد؛ ولی پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد که شعار آن «نه شرقی، نه غربی» و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما سردمدار استکبار جهانی؛ یعنی آمریکای جنایت‌کار است، افزود: امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما جهاد تبیین است که دشمنی‌ها و جنایت‌های پهلوی، آمریکای جنایت‌کار و دست‌نشانده‌هایش را برای نسل امروزی تبیین کنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ظلمی که در تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران شده، به کسی نشده است.

رضوی با بیان اینکه باید تاریخ را خواند و با تاریخ کشور خود آشنا شد، اظهار کرد: امروز موشک‌های ما نقطه‌زنی می‌کنند و این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است که به این نقطه رسیده‌ایم درحالی‌که قبل از انقلاب اسلامی این‌گونه نبود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه منطقه ما سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، گفت: باید رشادت‌های مردم و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در منطقه شمال غرب بازگو شود.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که با امپراطوری رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کند.

رضوی به اهمیت شرکت در انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: هر رأی یک موشک به قلب دشمن است و تک‌تک ما وظیفه داریم به رسالت خویش که همان شرکت گسترده در انتخابات است، عمل کرده و دشمنان را مأیوس سازیم.

نظر شما