شناسهٔ خبر: 65173218 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسهیل دسترسی زائران اهل قبور به قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ بهشت زهرا

معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ در ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا مزین به نام شهدای مظلوم غزه به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

تسهیل دسترسی زائران اهل قبور به قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ در ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا مزین به نام شهدای مظلوم غزه به بهره برداری رسید.

معاونت فنی و عمران سازمان بهشت زهرا در این مراسم گفت:‌ بخش عمده‌ای از ترافیک محدوده شهرداری ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا در محدوده قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ بود که امیدواریم با بهره‌برداری از معبر شهدای غزه بخشی از ترافیک این محدوده کاهش یابد.

علی توکلی‌نژاد افزود: امروز همچنین حدوده ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ موقت با ظرفیت پارک ۴۰۰ دستگاه خودرو برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد خودرویی زائرین اهل قبور در محدوده شهرداری ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا افتتاح شد.

معاونت فنی و عمران سازمان بهشت زهرا گفت: پارک دوبله خودروها عمده‌ترین عامل ایجاد ترافیک در معابر آرامستان بهشت زهرا محسوب می‌شود به همین علت خط‌کشی مورب معابر با هدف افزایش ظرفیت پارک خودروها در اولویت واحد ترافیک سازمان قرار گرفته است.

علی توکلی‌نژاد با اشاره به ثبت تردد ۱۸۰ هزار خودرو از طریق دوربین‌های مستقر در آرامستان بهشت زهرا همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروها، معابر آرامستان بهشت زهرا ، ظرفیت پارک بیش از ۱۳ هزار خودرو را ندارند و از طرفی پارکینگ‌های این آرامستان نیز دارای ظرفیت پارک ۳۵۰۰ خودرو هستند.

معاون سازمان بهشت زهرا همچنین گفت: در مدت زمان باقی مانده تا زیارت اهل‌قبور در پنجشنبه آخر سال ضرورت دارد تا در نشست هایی که با پلیس راهور برگزار می‌شود اقدامات و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائرین اهل قبور در آرامستان بهشت زهرا اندیشیده شود.

تسهیل دسترسی زائران اهل قبور به قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ بهشت زهرا 

شهردار ناحیه ۳ سازمان بهشت زهرا گفت:‌ با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ، معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ آرامستان بهشت زهرا به نام شهدای غزه نامگذاری و امروز بهره برداری شد.

آقای سعیدی در مراسم بهره برداری از معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ در ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا مزین به نام شهدای مظلوم غزه گفت: با بهره برداری از معبر شهدای غزه ، دسترسی زائران اهل قبور به قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ و همچنین قطعات پیرامونی تسهیل می شود.

شهردار ناحیه ۳ سازمان بهشت زهرا افزود: معبر شهدای غزه به طول ۳۰۰ متر و با ۷۰۰ تن آسفالت ریزی و ۱۸۰۰ متر جدول کاری احداث شده است.

نظر شما