شناسهٔ خبر: 65162723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایش اقتدار ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری اقتدار ملی را به جهانیان نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در دیدار با مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان با قدردانی ازحضورپرشور مردم در راهپیمایی دیروز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از اقتدار ملی و مقابله با نا امیدها و فتنه های  دشمن بود .

سردار رجبی با اشاره به اینکه  ادامه و تداوم انقلاب اسلامی به برکت  خون شهیدان  و دعای خانواده شهدا و ایثارگران است گفت: جهاد تبیین و روشنگری نقش مهمی در مسیر پیشرفت جامعه و حل مشکلات آن دارد.

وی گفت: هدف دشمن از,بین بردن سرمایه اجتماعی است سرمایه اجتماعی است به یک جامعه اقتدار، قدرت بازدارندگی و توانمندی می دهد و مردم انقلابی با حضور نشان دادند که کشور سرمایه اجتماعی بزرگی دارد.

فرمانده سپاه شهدا استان با اشاره به اینکه شما بانوان درجامعه،اداره و خانواده تاثیر گذار هستید می توانید در افزایش سرمایه اجتماعی کوشا باشید.

وی افزود: پیگیری مشکلات در حوزه بانوان باید ادامه داشته باشد و مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی با کمک گرفتن از مسولان می توانند  مشکلات را حل کرده و وضعیت را بهبود ببخشند.

 

الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست به ارئه گزارش وعملکرد بانوان استان در زمینه های مختلف پرداخت وگفت: نبود بازارچه های مخصوص بانوان و فروشگاههای حجاب ازعمده مشکلات بانوان استان است .

 

نظر شما