شناسهٔ خبر: 65162479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از سالن ها و امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران: همه سالن ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه های دولتی است در یک هفته مهلت تبلیغات انتخاباتی در اختیار کاندیداهای مجلس قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عزیزاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان گفت: تصمیم بر این شد که سالن ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه های دولتی است به عدالت در اختیار کاندیداهای مجلس در یک هفته مهلت تبلیغات انتخاباتی قرار خواهد گرفت.

او افزود: همه سالن های در اختیار دستگاه های دولتی از یک ماه گذشته تاکنون شناسایی شده و تعرفه گذاری آن بر عهده هیئت تبلیغات استان است که امروز جلسه اول آن برگزار شده است.

بگفته رئیس ستاد انتخابات استان، تا ۲۴ ساعت آینده این تعرفه ها تعیین می شود و دو هفته مانده به روز رای گیری هم این سالن ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات به فرمانداریها اعلام می شود و فرمانداران هم طی این مدت به نامزدها اعلام می کنند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: نامزدها هم می توانند با مراجعه به این دستگاه های دولتی با تعرفه اعلامی قرار داد منعقد و از آنها استفاده کنند.

<div id="video-display-embed-code_10790818"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4152112/10790818?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما