شناسهٔ خبر: 65154957 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

خریداران چشم انتظار کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد

صاحب‌خبر -

به گزارش فرصت امروز به نقل از تیترکوتاه، قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم های بین المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

خریداران چشم انتظار کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد

قیمت روز ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو در بازار خودرو را در این گزارش می خوانید که بر اساس آن قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۶۵ میلیون تومان است، مدل دنده ای این خودرو ۷۰۵ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۶ تیپ سه نیز ۵۹۵ میلیون تومان است.

همچنین تارا اتوماتیک ایران خودرو ۹۳۵ میلیون تومان است دنا پلاس نیز به ۹۴۵ میلیون تومان رسید و هایما ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد

در بازار خودرو قیمت شاهین  ۶۶۵ میلیون تومان شد تیبا دو ۳۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود و کوییک اتوماتیک نیز ۴۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین پراید وانت ۳۰۰ میلیون تومان شد، قیمت کوییک دنده ای ۳۸۵ میلیون تومان است و ساینا اس نیز ۳۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

برچسب‌ها:

نظر شما