شناسهٔ خبر: 65152438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هندیجان

طرح ساخت ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هندیجان به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با پیگیری استاندار خوزستان شاهد شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان هستیم و عملیات اجرایی طرح ۲ هزار واحدی نهضت ملی مسکن هندیجان نیز در مساحت ۸۵ هکتار به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز شد.


محمد خانچی با بیان اینکه از ابتدای دولت انقلابی سیزدهم تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به مردم خوزستان واگذار شده است، افزود: در ایام الله دهه فجر امسال نیز بیش ۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در سراسر استان در قالب مسکن مهر، ملی و محرومان مورد بهره برداری قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است، ادامه داد: در دهه مبارک فجر نیز آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان برگزار شد.


خانچی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس بنیاد مسکن، اضافه کرد: ساخت و تامین مسکن ارزان از دغدغه‌های امام راحل بود و رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع بسیار تاکید دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان می‌گوید: امید است کار ساخت مسکن با نظارت دستگاه‌های متولی و با جدیت پیمانکاران در موعد مقرر انجام شود.

مقرر است بیش از ۲۸۰ هزار واحد در قالب طرح ملی مسکن در مدت ۴ سال در استان خوزستان ساخته شود.

نظر شما