شناسهٔ خبر: 65138728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۳۰ مددجوی کمیته امداد دزفول خانه دار شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی دزفول گفت: ۳۰ مسکن مددجویی در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

۳۰ مددجوی کمیته امداد دزفول خانه دار شدند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود رحیمی در آیین بهره برداری ۳۰ مسکن مددجویی در دزفول با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال که به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر شمس آباد این شهرستان برگزار شد، گفت: برای هر واحد مسکونی ۶ میلیارد ریال در قالب کمک‌های خیران، تسهیلات مسکن و همچنین کمک‌های بلاعوض هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن برای مددجویان در اولویت کمیته امداد است، افزود: علاوه بر طرح‌هایی که پیش از این به بهره برداری و تحویل مددجویان شده، طرح‌های فعال جدیدی نیز برای ساخت مسکن مددجویان در مناطق روستایی و شهری در این شهرستان به طور جدی در حال پیگیری است.

رحیمی با تقدیر از همکاری و مشارکت سپاه، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بنیاد علوی برای ساخت مسکن در دزفول، ادامه داد: علاوه بر ۳۰ واحد مسکونی بهره برداری شده، ۱۶ واحد نیز در ۲ گام با مشارکت بسیج سازندگی در حال ساخت بوده و روند تکمیل این ساختمان‌ها نیز به سرعت در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد دزفول با بیان اینکه این نهاد حمایتی خدمات فراوانی به مددجویان ارائه می‌کند، گفت: تاکنون ۲۳۲ طرح عمرانی کوچک از جمله ساخت فضای جانبی، تعمیر ساختمان و همچنین ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان با اعتبار بیش از ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد دزفول اجرایی شده است.

نظر شما