شناسهٔ خبر: 65146273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده و با بصیرت، ایستاده همچون گذشته 

فرمانده سپاه شهرستان سردشت گفت:شهرستان مرزی سردشت امروز در یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده پولادین مردمی که آمده بودند تا ۴۵ سالگی انقلاب خودشان را جشن بگیرند.

صاحب‌خبر -
آماده و با بصیرت، ایستاده همچون گذشته 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهرستان سردشت در این مراسم گفت: جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند، سردشت را شیمیایی کردند، انواع تحریم‌ها و هجمه‌ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند، انواع فتنه‌ها را به راه انداختند، اما مردم با بصیر، شجاع، آگاه و همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته و یکدل و یکصدا و با بذل جان در مقابل دشمنان ایستاده و از انقلاب خود دفاع کرده‌اند.
 
سرهنگ صمد محمد علیزاده با بیان اینکه چرا باید در این مسیر باقی ماند و هر سال پیروزی خود را جشن بگیریم، افزود: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی عزتی‌ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.
 
وی تاکید کرد: دشمن دوباره به فکر آن است ملت ایران را به زیر سلطه خود ببرد، اما مردم پیام امامین و شهدای معظم انقلاب را دریافت کرده اند و همچنان در مقابل توطئه‌های شوم آنان با بصیرت و هوشیاری ایستادگی و مقابله می‌کند.
 
این راهپیمایی با شکوه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

نظر شما