شناسهٔ خبر: 65138556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار

همزمان با دهه فجر ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی و گردشگری با ۱۱۰۰ میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در خوانسار به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار خوانسار در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: افتتاح ساختمان جدید کلانتری شهر خوانسار با مساحت ۵۵۸ مترمربع و هزینه ۸۰ میلیارد ریال، بهره برداری از مجموعه گردشگری باغ مروارید، بهره برداری از طرحهای عمرانی شهرداری خوانسار با هزینه ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


عباسعلی علی خاصی افزود: همچنین طرح‌های عمرانی شهر ویست شامل آسفالت و جدول گذاری و ساماندهی مسیل و احداث پارک با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال، روشنایی و آسفالت بین شهری راهداری و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای قودجان با هزینه ۶۰ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.


وی گفت: احداث مجموعه ورزشگاه سرپوشیده بنیاد مسکن در روستای قودجان به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و آغاز واگذاری زمین‌های طرح ۹۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰۰ هزار مترمربع اراضی دولتی خوانسار و کلنگ زنی مرحله اول طرح ۵۹۴ واحدی مسکونی طرح طرح نهضت ملی مسکن در منطقه هرستانه نیز آغاز شد.

بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار بهره برداری از ۶۰ طرح در خوانسار

نظر شما