شناسهٔ خبر: 67573955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب:

قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست/ با برنامه‌ریزی بدنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای همراه دولت هستند

فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب: یک فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب گفت: بعدها ثابت شد که قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست، بلکه در استانها نیز فعال هستند و با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد شکاف و اختلاف نیروهای همراه دولت در حرکت هستند.

صاحب‌خبر -

علی رئوفی بیان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله با حضور و مشارکت ملت شریف ایران با هدف تغییر و تحول و حاکمیت عدالت و انصاف برای ایران برگزار گردید و ملت پیروز نهایی این انتخابات بودند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان با شعار معروف برقراری عدالت، انصاف برای همه، مخصوصاً مناطق محروم کشور و مولفه‌های شخصیتی خود مثل تخصص، ساده زیستی، تسط بر قرآن و نهج البلاغه، وفداری به کیان خانواده، حضور و تحصیلات عالیه فرزندان در کشور و عدم استفاده از رانت و سهیه، صداقت و پاکدستی و موارد دیگر که برای همگان مشخص است، باعث شد تا همه اقوام و مذاهب و عقاید او را به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب کنند.

رئوفی اضافه کرد: قطعاً انتخابات ساز و کار خود را دارد و نیازمند ستادهای هماهنگی در مرکز و در تمامی شهرستان‌ها و روستا‌ها و ... است. تبلیغات رسمی، نصب بنرها و پوسترها، جلسات سخنرانی، همایش‌ها و همگی این موارد در قالب گروه‌های مختلف انجام می‌شود و در راستای یک هدف قرار دارد. اما نکته قابل توجه این است که تمامی فعالیت این ستادها رسماً 24 ساعت قبل از انتخابات تمام و تمامی احکام منقضی می‌شود.

وی اشاره کرد: نمی‌دانم علت برگزاری برخی جلسات ستاد‌ها و افراد چیست؟ ستادی که دیگر وجود ندارد، چرا باید نشست خبری برگزار کند؟

رئوفی بیان کرد: محل برگزاری‌های پرزرق و برق و هزینه‌های گزاف مخالف مشی سادگی جناب رئیس جمهور منتخب است.

او با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: این گونه جلسات در سال 1392 نتایج ناخوشایندی به دنبال داشت و باعث اختلاف بین اعضای ستاد و حذف فعالین ستاد از عرصه قدرت و سبب جایگزینی افراد ستادهای مخالف با فعالین ستاد بود و بعدها ثابت شد که قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست، بلکه در استانها نیز فعال هستند و با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد شکاف و اختلاف نیروهای همراه دولت در حرکت هستند.

رئوفی بیان داشت: از دوستان خواهشمندم با اتحاد و همدلی در راستای مطالبات مردم حرکت کنند و از قدرت‌نمایی و ایجاد اختلاف پرهیز کنند. همگی امیدوارم که با دولت آینده و تلاش‌های همه عزیزان بتوانیم به مردمی که به ما اعتماد کرده‌اند خدمت کنیم و در راستای آبادانی کشور و به ویژه استان هرمزگان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما