شناسهٔ خبر: 65129747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت مادر شهید انقلاب

مادرشهید علی جعفر پور از شهدای انقلاب اسلامی از مردم آذربایجان غربی برای حضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهید علی جعفر پور از شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی در شهرستان خوی است که مادر پیرش با وجود کهولت سن هردو هفته یکبار برمزار فرزند شهیدش حاضر می شود و با او سخن می گوید .

 شهید علی جعفر پور در ۲۰ بهمن سال ۵۷ در مبارزه رژیم ستم شاهی  با اصابت گلوله چماق بدستان اجیر شده ساواک  در حین خاموش کردن مغازه های  بازار خوی به شهادت رسید .

مادر این شهید والامقام از ویژگیهای بسیار زیبای فرزندش گفت و افزود: علی نماز خوان ، فقیر پسند و دوستدار قرآن و اسلام وعاشق امام خمینی ره بود .

شهرستان خوی در دوران انقلاب اسلامی ۱۶ شهید والامقام را به انقلاب و اسلام تقدیم کرد است که ۶ تن  آنها از جمله شهید جعفر پور در جمعه ۲۰ بهمن ۵۷ به شهادت رسیدند.

 بدین منظور این جمعه در بین مردم خوی به جمعه خونین قیام علیه ستم شاهی مشهور است.

مادر شهید جعفر پور تنها انتطارش از مردم را پاسداری از اهداف  شهدا  می داند ومی گوید : حضور در همه صحنه های حساس انقلاب اسلامی بویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادای احترام به بخشی از آ رمان  شهداست.

 

 

دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب دعوت مادر شهید انقلاب
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10782495"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4150505/10782495?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

نظر شما