شناسهٔ خبر: 65128716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِین»
(ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم) سوره قصص/ آیه ۵
پیروزی حق علیه باطل وعده قطعی پروردگار است و وقوع انقلاب اسلامی بر اساس معارف دینی، با لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم مومن و متعهد و ملتزم به اسلام به عنوان یکی از معجزات قرن، تحقق این وعده الهی بود که امروز الگویی برای تمامی ملت‌های آزاده جهان است.
امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که شاهد تحولات عظیمی به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه و فطرت‌های بیدار ملت‌ها هستیم.
امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می‌دهد که ملت‌های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان‌های بیدار غلبه کند.
اینجانبان ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران، همراه با مردم مسلمان، ولایتمدار، شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا، تجدید میثاق خواهیم کرد. بِمنّه و کرمه

مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان

نظر شما