شناسهٔ خبر: 58702345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قطعنامه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱:

یکپارچگی و وحدت ملی، مهمترین راهبرد برای شکست دشمن

خبرگزاری صدا و سیما

امروز برای همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری دنبال تضعیف نظام یا برهم زدن صفوف ملت ایرانند اعلام می‌کنیم یکپارچگی، وحدت ملی تمامی اقشار و اقوام و ادیان کشور وظیفه انقلابی و مهمترین راهبردمان برای شکست دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، در پایان راهپیمایی امروز  قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 1401 قرائت شد .

در این قطعنامه امده است : حمد و سپاس خداوند سبحان که قران مبین را روشنگر مسیر ما و نعمت عظیم پیامبر رحمت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را راهنمای گذر از ظلمات جهل و ضلال قرار داد تا با اعتصام به حبل متین و توسل به هادیان وحی ، حیات طیبه و زندگی مطلوب را که همان قرب به ساحت ربوبی و موجب سعادت انسان است محقق سازیم.

شکر بی پایان که در دوران اوج جهالت مدرن و امتلاء جهان از نظامات کفر و شرک و استبداد ، توفیق حضور در عصر خمینی بزرگ ، احیاگر اسلام ناب و بیدارگر انسان غوطه ور در معصیت و گناه را نصیبمان کرد و بزرگ مردی از مکتب ان پیر فرزانه را ، که شمع وجودش چون شمسی فروزان گرمابخش وجود محرومان و پابرهنگان و کوثر وجودش در زعامت ولی امر مسلمین جهان موجب اقتدار روزافزون ایران اسلامی و مایه یاس و ناامیدی اردوگاه استکبار گشت و مکتب حیات بخش اسلام ناب که در زنگارهای جهالت تاریخ گرفتار تفسیرهای غلط  و برداشت های ناروا و بعضا هدفدار گشته بود ، با هدایت پیر روشن ضمیر و امروز با رهبری ولی امر مسلمین جهان حیاتی دوباره یافته و تداوم افتخار افرین انقلاب اسلامی و صلح و امنیت پایدار امروز ایران را وامدار سلحشوری ها ، مجاهدتها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم بخصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ،شهدای سلامت، شهدای امنیت و صبر و استقامت خانواده انان دانسته و بر این باوریم که در گام دوم انقلاب پایه های نوین تمدن بزرگ اسلامی با ابتناء بر گفتمان بی بدیل سعادت و هویت بخش انتظار موعود پی ریزی می شود.

اینک در سالگرد پیروزی ظفرمند انقلاب اسلامی با شعار ایران استوار 44سال افتخار، در پایان راهپیمایی سراسر ی و پرشکوه امروز که تبلور عزم راسخ و وحدت کلمه و همدلی ملت مسلمان ایران است با ندای بلند الله اکبر خامنه ای رهبر اعلام میداریم:

  1. ما ملت ولایتمدار ، ولایت فقیه که بزرگترین میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است و امروز بیش از هر زمان دیگر، نور وجودش برای شیاطین خفاشان و اصحاب ظلمت و جهل سخت و دشوار است را رکن رکین انقلاب اسلامی و ضامن ثبات و تعالی نظام جمهوری اسلامی دانسته و کوثر وجود آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را نعمتی بزرگ برای جهان اسلامی می دانیم  و امروز به همه کسانیکه با تحلیل های غلط و بن بست های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند اعلام می کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام ، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار گروه ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می باشد.
  2. ما ملت مومن و معتقد به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت، به سران استکبار و مدعیان ‍پنهان شده در ورای الفاظ نخ نما و پوشالی آزادی عقیده و آزادی بیان که در هراس از گسترش نورانیت قرآن ، اسلام ستیزی و اسلام هراسی را راهبرد دشمنی خود قرار داده و با استخدام دست های آلوده و نفس های ناپاک به ساحت مقدس قرآن جسارت و اهانت می کنند اعلام می نماییم امروز حقانیت کتاب آسمانی قرآن مبین برای انسان غربی سرگشته از مکاتب دست ساز بشری که تشنه اخلاق و معنویت است بیش از پیش روشن شده و دیر نخواهد بود که ندای ملکوتی آن در تمامی سپهر گیتی طنین انداز و تشنه کامان معنویت و اخلاق، فوج فوج رو به سوی این کلام آسمانی خواهند آورد.
  3. ما ملت حق شناس ، رویکرد رهبر حکیم انقلاب اسلامی که از ابتدای فتنه سیاه، حساب افراد فریب خورده و هیجان زده را از سازمان دهندگان آشوب و اغتشاش جدا دانستند و اکنون نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره پیامبران و ائمه و از موضع قدرت نظام اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت و جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه خویش را به نمایش گذاشتند ، با جان و دل ارج نهاده و از تمامی دستگاهها و نهادهای فرهنگی می خواهیم باز سازی انقلابی و ترمیم اجتماعی و تقویت ذهنیت جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان را مهمترین راهبرد فرهنگی خود قرار داده با تبییین درست و ارائه جذاب حقایق انقلاب جوانان را از غلطیدن در دام های جریانات فکری معاند و طراحی های سرویس های جاسوسی بیگانه مصون نمایند.
  4. ما مردم با ایمان و غیور ایران اسلامی دیر زمانی است که به تقابل و نگاه ویرانگر ، تحقیر کننده و مستهجن فرهنگ غرب به زن و نتایج هولناک آن در نسبت به نگاه عزت بخش، مترقی و اصیل اسلامی و فضای کم نظیر ایجاد شده برای رشد و تعالی دختران و زنان در ساحت های مختلف علمی ، سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی آگاهیم و نیک میدانیم احترام به قانون حجاب و رعایت پوشش مناسب موجب امنیت روانی و اجتماعی جامعه بوده، استحکام خانواده را در پی خواهد داشت . لذا از مسئولین کشور می خواهیم با تدابیر مناسب مانع از اجرای نقشه های شوم دشمن و مخدوش شدن کرامت و ارزش های متعالی زنان ایرانی شوند.
  5. امروز  جبهه دشمن به سرکردگی امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در یک جنگ بزرگ ترکیبی بسیار پیچیده و با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود در صدد کم رنگ کردن عناصر ماندگاری انقلاب است و با استفاده از تحریف ، تشکیک در مبانی اعتقادی و کتمان دستاوردهای نظاتم و حمایت از جنایتکارانی که کارنامه شوم انان ، مملو از جنایت در حق ملت ایران است و با دروغ و وارونه سازی حقایق ، بدنبال ایجاد ناامیدی ، بی ثباتی و دو قطبی سازی و مخدوش کردن مرز بندی با دشمنان و نهایتا از بین بردن یکپارچگی ایران اسلامی است، لذا از تمامی عناصر فکر ، فرهنگ و اندیشه و اصحاب سخن و قلم می خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب و زلال فرهنگ و ارزش های اسلامی ، توطئه های شوم دشمن را نقش براب سازند.
  6. ما در این روز مقدس و با نمایشی از وحدت و همبستگی خود بااقتدار و امادگی کامل خطاب به مجامع بین المللی و دولت خارجی اعلام میداریم، گسیل یک مشت ضد انقلاب اجیر شده با همراهی بازوهای رسانه ای تروریست ها و میدان دادن به انها از تورنتو تا برلین با رنگ و لعاب  حمایت از مردم را برنمی تابیم و به کشورهای اروپایی هشدار می دهیم در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرتکب اشتباه تاریخی نشوند ، چراکه ما ان را به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران تلقی می نماییم و در ان صورت ، باید سپاه را در تنگه های راهبردی و عرصه های دشوار ملاقات نمایید.
  7. ما ضمن حمایت کامل از دولت محترم و خدمتگزاران صدیق و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ، انتظارداریم به پاس این همه وفاداری و حمایت همه جانبه ی مردم، با اتخاذ تدابیر مناسب و انجام اقدامات اساسی ، تنگناها و فشارهای معیشتی این ملت عزیز را مرتفع نمایند.
  8. ما ملت بصیر و انقلابی ضمن اعلام حقانیت جبهه مقاومت و لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، لبنان ، سوریه  و یمن بر تقویت عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی تاکید می نمائیم.

 

در پایان ضمن اظهار همدردی با زلزله زدگان عزیز شهرستان خوی ، حادثه تلخ و مصیبت بار وقوع زلزله در دو کشور همسایه و هم کیش را به مردم سوریه و ترکیه تسلیت گفته ، از تمامی ملتها و دولت ها بخصوص کشورهای اسلامی می خواهیم با امداد و کمک ، از آلام و درد انها کاسته ، وظیفه انسانی و اسلامی خویش را ادا نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شنبه 22 بهمن ماه سال 1401

 مصادف با 20 رجب 1444 و 11 فوریه 2023

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز با شکوه و عظمت خاصی در بیش از 150نقطه جمعیتی شهری و روستایی برگزار شد.

نظر شما