شناسهٔ خبر: 65128368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازندرانی ها آماده خلق حماسه‌ ای دیگر

اقشار مختلف مردم مازندران فردا ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور در خیابان‌ها یک بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  فردا بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ برای چهل و پنجمین بار پیاپی، یک خبر واحد بر روی خروجی رسانه‌های بین المللی قرار خواهد گرفت؛ مردم ایران، باز هم برای تکریم انقلاب اسلامی‌شان، سنگ تمام گذاشتند.

گرگ‌های جهانی و اختاپوس رسانه‌ای‌شان، سالهاست برای دلسرد کردن مردم ایران از انقلاب اسلامی به حربه‌های مختلف تمسک می‌جویند؛ حمله نظامی، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، اجیر کردن مزدوران داخلی، انتشار اکاذیب دامنه‌دار و اعتماد‌زدا در فضای مجازی و راه انداختن چالش‌های ضداسلامی و ضدعرفی؛ همه و همه توطئه‌هایی است که دشمنان در ۴۵ سال اخیر آزموده‌اند، اما تنها یک عایدی داشتند و آن چشیدن ضرب سیلی مردم ایران و پژواک شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بوده است.

فردا، ۲۲ بهمن موعد دیدار مردمدیار علویان مازندران در میعادگاه خیابان‌های شهر است، فردا روزی است که مردم ایران زمین، بار دیگر با گام‌های استوار به صحنه می‌آیند تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) تجدید میثاق کنند.

<div id="video-display-embed-code_10781792"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4150401/10781792?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما