شناسهٔ خبر: 65122165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بذرپاش اعلام کرد

ساخت ۲۳ هزار مسکن در دستور کار برای استان قزوین

زهرا عبداللهی

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۲۳ هزار مسکن نهضت ملی در دستور کار استان قزوین قرار دارد که ۲۰ هزار واحد آن در شهرک مهرگان است و برنامه‌ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن و ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و صاحب خانه کردن مستأجران است.

صاحب‌خبر -

مهرداد بذرپاش شنبه، ۲۱ بهمن در حاشیه تحویل یک‌ باب منزل مسکونی به یک خانواده قزوینی در شهرک مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم در راستای تأمین مسکن اقشار جامعه ساخت منازل مسکونی یک تا ۲ طبقه به همراه حیاط و به شکل ویلایی است و برنامه‌ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قزوین در حوزه مسکن جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود، گفت: ساخت ۲۳ هزار مسکن نهضت ملی در دستور کار استان قزوین قرار دارد که ۲۰ هزار واحد آن در شهرک مهرگان است و برنامه‌ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن و ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و صاحب خانه کردن مستأجران است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه از واحدهای مسکن در دست احداث، ۷۴۰۰ واحد منزل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، بازآفرینی، خودمالکی و روستایی در دهه فجر تحویل مردم قزوین شده است، ضمن اینکه ۱۱۰۰ قطعه زمین نیز در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان قزوین شده است.

به گزارش ایسنا؛ بذرپاش در پایان خاطرنشان کرد: قیمت مصالح ساختمانی در قیمت تمام شده مسکن اثرگذار است، بخش‌ها و متغیرهایی مثل فولاد و سیمان که از مصالح اصلی مسکن به حساب می‌آیند، در جلسه شورای مسکن باید با کمترین قیمت تأمین شود.

انتهای پیام

نظر شما