شناسهٔ خبر: 68183414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان خبر داد

پروژه مشارکتی میدان شهید علیخانی آماده بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از برگزاری جلسات تقسیم واحد با سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی مجتمع بزرگ اداری و تجاری در میدان شهید علیخانی برای بهره‌برداری از این پروژه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری آخرین جلسه به‌منظور تقسیم واحدهای پروژه مشارکتی مجتمع بزرگ اداری و تجاری در میدان شهید علیخانی بین سرمایه‌گذار آن و شهرداری اصفهان اظهار کرد: مراحل بررسی مالی و تقسیم واحدهای این پروژه با حضور سرمایه‌گذار آن برگزار و با توجه به توافقات اولیه انجام شده است، امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه فاخر و ارزنده باشیم.

وی با تشریح ابعاد این پروژه افزود: پروژه مشارکتی اداری، تجاری شهید علیخانی، به‌عنوان پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۲ اصفهان با زیربنای ۱۸ هزار و ۴۰۰ متر مربع در ۱۱ طبقه و ۱۱۲ واحد تجاری اداری احداث شده است و با بهره‌برداری از آن شاهد تحول خوبی در این منطقه از شهر اصفهان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در کنار این پروژه ارزنده، مراحل احداث و بهره‌برداری از مجموعه تجاری ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی با مساحت کل ۷۰۰۰ متر مربع، به‌صورت BOT با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است که شامل، هایپرمارکت و انبار تجاری ۲۲۰۰ متر مربعی، شهربازی، فودکرت، کافی‌شاپ و مجموعه‌های تجاری است.

حیدری با تقدیر از سرمایه‌گذار ان فعال در اجرای پروژه‌های مشارکتی گفت: یکی از وظایف سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و استفاده از توانمندی‌های آن‌ها در اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمران شهری است تا بدین‌وسیله از ارزش آفرینی به‌دست آمده در تأمین مالی دیگر پروژه‌های ضروری شهر مدیریت شهر بهره‌مند شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بخش خصوصی پایه و اساس هر رویداد موفق است، هرکجا در کنار بخش عمومی قرار گیرد، می‌تواند آن مجموعه را با رشد خوبی در زمینه‌های مختلف روبه‌رو سازد، اتفاقی که در این پروژه به خوبی رخ داده و شاهد تعامل بسیار مفید میان شهرداری و سرمایه‌گذار آن بودیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه متروی شهر اصفهان در میدان شهید علیخانی قرار دارد و این میدان از پرترددترین مناطق از نظر عابر پیاده و سرانه مسافر محسوب می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه، شهروندان می‌توانند علاوه‌بر استفاده از امکانات مختلف آن، برای سفر به جنوب و مرکز شهر، با پارک خودرو، سفر شهری خود را به‌وسیله مترو انجام دهند؛ این اقدام موجب کاهش ترافیک در مرکز و جنوب شهر اصفهان خواهد شد.

نظر شما