شناسهٔ خبر: 65082289 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات، میراث بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: بعد از پیروزی انقلاب، تقریباً هر سال برگزاری یک انتخابات را شاهد بودیم و تمام تصمیم‌گیری‌ها به عهده مردم بود؛ لذا انتخابات میراث بزرگ انقلاب اسلامی بوده و هست.

صاحب‌خبر -

انتخابات، میراث بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اسکندر مومنی در مراسم گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که صبح امروز (۱۸ بهمن ماه) برگزار شد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی تلاش کردند این میراث را خدشه‌دار کنند و علامت سؤالی را درباره آن در ذهن مردم ایجاد کنند که موفق نشدند.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات پایه تحول و تغییرات در کشور است، افزود: انتخابات دو وجه دارد؛ یکی حق عمومی و یکی وظیفه و تکلیف است. حق، از این جهت که حق هر ایرانی است که طبق شرایط سنی اعلام شده رأی بدهد. از آنجا که اعمال این حق و استفاده از آن، در قدرت و امنیت ملی، توسعه اقتصادی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی اثرگذار است، این حق وظیفه و تکلیف است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، نقش آقای محسن رضایی را در هشت سال دفاع مقدس برجسته و بی‌بدیل خواند و گفت: ایشان در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ و نیز عدم اجازه پیشروی دشمن به خاک ایران نقش مهمی داشتند و با همت دیگر مسئولان و شهدا و جانبازان این دوران اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

نظر شما