شناسهٔ خبر: 65063394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عَلم بیدارگری در دستان ۵۰۰ هادی سیاسی ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج، امروز با حضور ۵۰۰ هادی سیاسی در ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محور اصلی این نشست هم اندیشی برای اجرای مناسب جهاد تبیین و آگاه سازی افکار عمومی در خصوص خدمات نظام بود.
نماینده ولی فقیه در استان در این همایش، امربه معروف ونهی از منکر را مهمترین وظیفه هادیان سیاسی دانست و گفت: این روز‌ها معرفی دستاورد‌های نظام اسلامی و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات دو معروف مهم است که باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار ایلام هم از هادیان سیاسی خواست راوی خدمات انقلاب باشند.
بهرام نیا هزینه بیش از شش هزار میلیاردی در حوزه زیرساخت‌های اربعین و تکمیل مرحله اول ابَر طرح سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه را نمونه کوچکی از خدمات نظام اسلامی در استان ایلام عنوان کرد و افزود: این گونه خدمات و پیشرفت‌ها باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.
استاندار ایلام این را هم گفت که مرحله اول سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه آبدانان آماده افتتاح در سفر ریس جمهور به ایلام هستند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان نیز در این همایش گفت: ۵۰۰ هادی سیاسی سپاه و بسیج مسئولیت خطیر روشنگری و اجرای جهاد تبیین را در استان به عهده دارند.

<div id="video-display-embed-code_10768702"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4146947/10768702?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما