شناسهٔ خبر: 65058413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انقلاب مسکن در مازندران با ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن ملی

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: ۷۰ هزار مسکن طرح نهضت ملی هم زمان با دولت سیزدهم در استان ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احمد توکلی در آئین بهره‌برداری طرح نهضت ملی مسکن همزمان با دهه مبارک فجر به همراه استاندار مازندران که به صورت هم زمان در بهشهر انجام پذیرفت، گفت: سیاست دولت بر ساخت ۴ میلیون مسکن و هر سال یک میلیون مسکن است که ۷۰ هزار واحد سهم مازندران است. 

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۳۲ واحد مسکن طرح نهضت ملی امروز در مازندران به صورت هم زمان به بهره برداری رسیده است، افزود: ۱۳۲ واحد با حضور استاندار مازندران و مقامان استانی و شهرستانی در بهشهر به بهره‌برداری و کلید واحد‌ها به مالکین تحویل داده شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تعداد واحد مسکن ملی از محل طرح نهضت ملی در بهشهر را ۲ هزار و ۶۰۰ واحد اعلام و تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن بهشهر از پیشرفت خوبی برخوردار است و تعدادی از واحد‌ها مرحله سفت چینی انجام پدیرفت و تعدادی از واحد‌ها در مرحله اتمان اسکت هستند که به زودی بهره‌برداری می‌شوند.

توکلی با اشاره به اینکه دولت ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال را در کشور تعهد کردا است، یادآورشد: سهم مازندران از ساخت مسکن طرح نهصت ملی ۷۰ هزار واحد است که ساخت بیش از ۳۸ هزار واحد در استان آغاز شده است.

نظر شما