شناسهٔ خبر: 65049417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نجاتگران زنجان به ۳۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر شامگاه دوشنبه به ۳۳ هموطن گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

داود مهرگان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه دوشنبه گرفتار شدن ۶ خودروی سواری در کیلومتر ۳۵ جاده زنجان – تهم – چورزق بر اثر ریزش بهمن به ندای امداد اطلاع داده شد.
وی اظهار داشت: تیم عملیاتی کوهستان از پایگاه های امداد و نجات جاده ای واقع در این مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: برای رهاسازی ۶ دستگاه خودروی سواری با ۱۸ سرنشین امدادرسانی شد و این عملیات ساعت یک بامداد روز جاری پایان یافت.

مهرگان خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر توسط تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات جاده ای دوتپه و قره آقاج نجاتگران به ۱۵ هموطن گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: گزارش این حادثه ساعت ۱۸:۱۴ توسط هموطنان به ندای امداد در جاده قیدار - ابهر مسیر روستایی قره آقاج به زره باش اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: این تیم های عملیاتی همراه با ۲ دستگاه آمبولانس تا ساعت ۱۴ دقیقه بامداد اقدام به رهاسازی پنج خودرو با ۱۵ سرنشین به مسیرهای اصلی کردند و این عملیات نیز ساعت ۱۴ دقیقه بامداد روز جاری پایان یافت.

مهرگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

نظر شما