شناسهٔ خبر: 65033106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صداوسیمای استان بوشهر؛

مجموعه تلویزیونی «گیربکس» در دست ساخت

اداره‌کل صداوسیمای استان بوشهر در حال تولید سریال تلویزیونی «گیربکس» است که به‌گفته مدیرکل، این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و پس از عید فطر روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

مجموعه تلویزیونی «گیربکس» در دست ساخت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر به همراه معاونان این اداره‌کل از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «گیربکس» که این روز‌ها در نخلستان‌های آبپخش در شهرستان دشتستان در حال ضبط است، بازدید کرد.

مهدی حیدری پس از این دیدار به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: مجموعه تلویزیونی طنز «گیربکس» به کارگردانی حسن بحرانی برای ۱۴ قسمت برنامه‌ریزی شده که تا یک ماه آینده فیلمبرداری آن به‌پایان می‌رسد و پخش آن پس از عید فطر در فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

او اضافه کرد: ساخت این سریال پس از ۱۴ سال از آخرین سریالی که در اداره‌کل صداوسیمای استان بوشهر تولید شده بود، کلید خورد که نشان از توجه صداوسیمای استان به مردم و مخاطبان شبکه استانی، توجه به تولید هنری و هنرمندان و اراده مسئولان این شبکه برای اجرای تحول مدنظر رئیس رسانه ملی است.

به‌گفته مهدی حیدری، پرداختن به فرهنگ، آداب و گویش روستا، توجه به جمعیت، عدالت و آمایش استانی، نگاه ویژه به خانواده، پیشرفت ملی و سبک زندگی از اهداف ساخت این سریال طنز است.

به‌گفته تهیه‌کننده سریال گیربکس، تولید این سریال نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت داشته و امیدورایم پس از فیلمبرداری برخی صحنه‌ها در استان فارس، تا ۱۵ اسفند کار تولید به پایان برسد.

باقر کازرونی افزود: کار تدوین مجموعه تا نیمه‌های فروردین به پایان می‌رسد و برای پخش آماده می‌شود.

او اضافه کرد: در این سریال ۱۶ بازیگر نقش اصلی، مکمل و فرعی به ایفای نقش می‌پردازند و ۱۸ نفر از عوامل در این مجموعه همکاری دارند.

 

<div id="video-display-embed-code_10763443"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4145323/10763443?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما