شناسهٔ خبر: 65018751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان:

شفاف سازی هزینه‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: هزینه‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات شفاف سازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در ستاد انتخابات استان نحوه فعالیت نامزد‌های انتخاباتی در حوزه تبلیغات، به صورت ویژه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: در قانون انتخابات تبیین شده بایستی هزینه تبلیغات نامزد‌ها توسط حسابی که کاندیدای انتخابات قبلا اعلام کرده است انجام شود.

<div id="video-display-embed-code_10759866"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4144553/10759866?width=600&height=350"></script></div>

وی با بیان اینکه با این قانون مسائل مالی تبلیغات شفاف خواهد شد گفت: طبق قانون انتخابات نامزد‌ها نمی‌توانند بدون حد و حدود از منبع نامشخص برای تبلیغات هزینه کنند.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار نیز در ستاد حضور داشتند که مجموعاً یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهند و از اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه گزارشی را به ستاد ارائه کردند.


محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان نیز، گفت: در این شهرستان تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اتخاذه شده است.

وی  ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری انتخابات از ماه‌های گذشته انجام شده است به نحوی که تمامی عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات مشخص شده‌اند و فرایند آموزش اعضاء در حال انجام است.


وی متذکر شد: مشارکت همگانی بعنوان اصل مورد تأکید مقام معظم رهبری در شهرستان گلپایگان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.


فرماندار شهرستان خوانسار نیز گفت: در این شهرستان براساس چهار اصل سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت کمیته‌هایی تشکیل شده است که در حال اجرای فعالیت هستند.


عباسعلی علیخاصی افزود: در این خصوص ارتباط ویژه و چهره به چهره با مردم و تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان خوانسار متذکر شد: ۱۱۰ میز خدمت در شهرستان برنامه‌ریزی شده تا رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان در سراسر شهرستان از جمله روستا‌ها حضور داشته باشند و در صدد رفع مشکلات تلاش کنند.

نظر شما