شناسهٔ خبر: 65016665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شفاف سازی هزینه‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: هزینه‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات شفاف سازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در ستاد انتخابات استان نحوه فعالیت نامزد‌های انتخاباتی در حوزه تبلیغات، به صورت ویژه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.


محمدرضا جان‌نثاری افزود: در قانون انتخابات تبیین شده بایستی هزینه تبلیغات نامزد‌ها توسط حسابی که کاندیدای انتخابات قبلا اعلام کرده است انجام شود.


او  با بیان اینکه با این قانون مسائل مالی تبلیغات شفاف خواهد شد گفت: طبق قانون انتخابات نامزد‌ها نمی‌توانند بدون حد و حدود از منبع نامشخص برای تبلیغات هزینه کنند.


در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار نیز در ستاد حضور داشتند که مجموعاً یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهند و از اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه گزارشی را به ستاد ارائه کردند.


 فرماندار شهرستان گلپایگان نیز، گفت: در این شهرستان تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اتخاذه شده است.


محمدرضا عسگریان ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری انتخابات از ماه‌های گذشته انجام شده است به نحوی که تمامی عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات مشخص شده‌اند و فرایند آموزش اعضاء در حال انجام است.


او  متذکر شد: مشارکت همگانی بعنوان اصل مورد تأکید مقام معظم رهبری در شهرستان گلپایگان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.


فرماندار شهرستان خوانسار نیز گفت: در این شهرستان براساس چهار اصل سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت کمیته‌هایی تشکیل شده است که در حال اجرای فعالیت هستند.


عباسعلی علیخاصی ا فزود: در این خصوص ارتباط ویژه و چهره به چهره با مردم و تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.


فرماندار شهرستان خوانسار متذکر شد: ۱۱۰ میز خدمت در شهرستان برنامه‌ریزی شده تا رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان در سراسر شهرستان از جمله روستا‌ها حضور داشته باشند و در صدد رفع مشکلات تلاش کنند.

نظر شما