شناسهٔ خبر: 65004286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری صدا و سیما

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: تا بیست و دوم بهمن ماه فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان اکران می شود.

صاحب‌خبر -

                                           اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علی هوشمند اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای توسعه عدالت فرهنگی، امکان اکران همزمان فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام فراهم شده است.

وی با اشاره به استقبال سال‌های قبل از جشنواره فیلم فجر در استان ایلام افزود: شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه آثار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود و امکان حضور آحاد مردم جهت دیدن فیلم‌های جشنواه فجر با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام فراهم خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: طی سال‌های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان ایلام و همزمان با سراسر کشور داشته‌ایم و این جشنواره از مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام را صادر کرده است.

گفتنی است چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود و فروش بلیط نیز به صورت آنلاین خواهد بود.

نظر شما