شناسهٔ خبر: 64964901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون پارلمانی رییس جمهور:

دولت سیزدهم با تمام توان به مردم خدمت می‌کند

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام توان به مردم خدمت می‌کند، گفت: تاکنون ۴۶ سفر استانی و ۲۵ سفر خارجی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای خوش‌آباد اردستان اظهار کرد: مقام شهدا بسیار دارای ارزش است که در آیات قرآن کریم نیز بر آن تاکید شده بنابراین ضرورت دارند که مردم با فرهنگ و شیوه زندگی شهدا آشنا شده و آن را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

وی افزود: شهیدان از افرادی بودند که برخلاف عده‌ای از افراد، به تعلقات دنیایی دل نبسته و همواره در وصیت‌های خود به مردم بر ارتباط مردم با ولایت و رهبری تاکید می‌کردند همچنین موضوع انتخابات را نیز مورد توجه قرار می‌دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در برخی از کشور‌ها حضور در انتخابات الزامی بوده و در صورت عدم شرکت، فرد را جریمه می‌کنند، اما در جمهوری اسلامی مردم با اختیار خودشان و انتخاب آگاهانه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حرم بوده و دفاع از آن واجب است همچنین شرکت در انتخابات یک تکلیف برای مردم بوده و تقویت نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است.

وی یادآور شد: در حال حاضر دولت سیزدهم با تمام توان به مردم خدمت می‌کنند و اکنون نیز حتی هیأت دولت در سفر استانی هستند که تاکنون ۴۶ سفر استانی و ۲۵ سفر خارجی انجام شده که مردم نیز دستاورد‌های این سفر‌ها را مشاهده می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت، سعی کرده که مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و به دنبال برطرف کردن آن هستند و کار‌های اعجاب انگیزی توسط شرکت‌های دانش بنیان در کشور انجام شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و ۳۲ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد و دولت سیزدهم دولت تحول و کارآمدی است که به دنبال تغییر در وضع موجود بوده است.

نظر شما