شناسهٔ خبر: 64944628 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه موتورسواران در ۱۲ بهمن

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم رژه یگان‌های موتورسوار نیرو‌های مسلح، ساعت ۹ صبح فردا از فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود و در بهشت زهرا (س) خاتمه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ احسان مومنی گفت: موتورسواران از فرودگاه مهرآباد وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن به خیابان آزادی و میدان انقلاب می‌رسند، بعد از آن وارد خیابان کارگر به سمت جنوب و تا میدان رازی به حرکت ادامه می‌دهند.

<div id="video-display-embed-code_10744828"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4140525/10744828?width=600&height=350"></script></div>

­

وی افزود: موتورسواران در این مسیر وارد دشت آزادگان، میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می‌شوند، این طی مسیر تا بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب ادامه داشته و در نهایت بزرگراه خلیج فارس و وارد آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) خواهند شد.

­

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول این مسیر محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی و کوتاه خواهد بود که به محض عبور یگان‌های موتورسوار از هر محور ایجاد شده، رانندگان می‌توانند ادامه مسیر بدهند.

نظر شما