شناسهٔ خبر: 64934920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی رژه موتورسواران روز ۱۲ بهمن در پایتخت اعلام شد

تهران‌بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه برای مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز دهه فجر در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: فردا /پنجشنبه/ همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۰۹:۳۳ دقیقه صبح مراسم رژه یگان های موتورسوار نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این موتورسواران سپس ادامه مسیر داده و وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن وارد خیابان آزادی و میدان انقلاب و بعد از آن خیابان کارگر به سمت جنوب تا میدان رازی شده و از آنجا وارد دشت آزادگان و میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می‌شوند.

به گفته سرهنگ مومنی، موتورسواران بعد از طی این مسیر وارد بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب و در نهایت وارد بزرگراه خلیج فارس شده و از آنجا به آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) می‌روند که این نقطه خاتمه مراسم است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در طول این مسیر محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی و کوتاه خواهد بود که به محض اینکه یگان های موتورسوار در هر محور حضور پیدا می‌کنند محورهای عمود به خیابان آزادی و انقلاب برای دقایقی بسته خواهد شد و پس از آن رانندگان می توانند ادامه مسیر دهند.

سرهنگ مومنی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود در طول اجرای این مسیر همکاری کامل و لازم را با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده‌ها داشته باشند تا این مراسم نیز به نحو احسن برگزار شود.

نظر شما