شناسهٔ خبر: 64938597 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«پرچم‌های کهنه صلح» به آلمان رفت

فیلم کوتاه «پرچم‌های کهنه صلح» به بیست و پنجمین جشنواره Independent Days Film Festival راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی، فیلم کوتاه «پرچم‌های کهنه صلح» به کارگردانی مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی به بیست‌وپنجمین دوره جشنواره Independent Days Film Festival راه یافت.

این جشنواره از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ اپریل در بادن آلمان برگزار می‌شود و پذیرای فیلم‌های داستانی مستند کوتاه و بلند از سرار جهان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «گلوله ها در جنگ تنها سربازان را نمی‌کشند...»

نامی تهیه‌کننده مستندهای گوناگون و فیلم‌های کوتاه بسیاری بوده است و چند فیلم مستند و کوتاه او نیز در جشنواره‌های مختلف جوایز بسیاری کسب کرده‌اند. مجتبی سعادت نیز مستندهای «اقتباس در سینما»، «داستان عکس»، «یک حضور» و... را در کارنامه خود دارد. سعادت و نامی در بیش از ۲۰ مستند و فیلم کوتاه با هم همکاری داشته‌اند.

پخش بین‌الملل فیلم کوتاه «پرچم‌های کهنه صلح» بر عهده سولماز اعتماد است و دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: راما نامی، بر اساس اقتباسی از شعر مریم نظریان، بازیگران: پوریا خشابی زاده، کوشا هادی زاده، برهان کریمی، دستیار کارگردان: مسعود رضایی فخر، برنامه ریز: محسن قاسمی، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صداگذار: حسین خلج، مجری طرح: الناز پرویز، طراح صحنه و لباس: پریسا مقدم، گریم: عسل دشتی، موسیقی: حمید فلاح حسینی، هلی شات: حسین ترابی، جلوه‌های ویژه: امین تیموری.

انتهای پیام/

نظر شما